Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 26.04.2024, 08:49
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Головна » 2016 » Жовтень » 23 » Жива лабораторія: екскурсії в природу
10:43
Жива лабораторія: екскурсії в природу
    Природа відкривається перед дитиною як жива лабораторія, де можна спостерігати і вивчати життя її мешканців, як відповідна школа, в якій успішно можна оволодіти елементарними правилами поведінки, уміннями та навичками розумного використання природи, примноження та охорони її багатства. Особлива роль в ознайомленні дітей із природою належить екскурсіям.
     Саме тому 13 жовтня 2016 року на базі дошкільного навчального закладу «Дюймовочка» відбулося засідання методичного акваріуму  «Жива лабораторія: екскурсії в природу» для вихователів ДНЗ міста.
      З вітальним словом до учасників заходу звернулася Войтович Б.П., методист міського методичного кабінету, в якому наголосила на актуальності означеної теми, а саме: під час проведення екскурсії дошкільники не тільки отримують нові знання про оточуючий світ, а і формують реалістичні уявлення про природу, про зв’язки і деякі закономірності, що існують у ній.
 
 Серед питань, які дискусійно обговорювалися в ході засідання учасники визначили пріоритетні завдання:
  1. збагатити чуттєвий досвід дітей у процесі пізнання природи;
  2. знаходити можливості для прямих або опосередкованих контактів дітей з природою;
  3. здійснювати педагогічний вплив на розвиток емоційної сфери і засвоєння знань про взаємозв'язки у природі;
  4. розширювати коло уявлень дітей про природоохоронну роботу;
  5. розвивати пізнавальні інтереси;
  6. формувати елементи наукових знань про основні екологічні чинники у розвитку живої природи.
     Екскурсія – це така форма організації навчального процесу, яка дозволяє проводити спостереження, безпосередньо вивчати різні предмети, явища та процеси в природних та штучних умовах, розвивати пізнавальну активність дитини.
    
      Пережиті дошкільниками радість і задоволення від спілкування з природою підвищують життєвий тонус, сприятливо впливають на формування важливих фізичних якостей – спритності і витривалості.
  
     Підсумовуючи, всі слухачі дійшли висновку, що екскурсії в природу є ефективним засобом виховання і навчання, оскільки в їхньому процесі здійснюється гармонійний розвиток особистості дошкільника. У спілкуванні з рідною природою формуються основи матеріалістичного розуміння навколишнього світу, виховуються моральні і естетичні якості, пробуджуються добрі почуття.
Підготувала Дідик О.М.,
вихователь-методист ДНЗ «Дюймовочка»

 
    
Переглядів: 441 | Додав: Admin_TG | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: