10:43 Жива лабораторія: екскурсії в природу | |
Природа відкривається перед дитиною як жива лабораторія, де можна спостерігати і вивчати життя її мешканців, як відповідна школа, в якій успішно можна оволодіти елементарними правилами поведінки, уміннями та навичками розумного використання природи, примноження та охорони її багатства. Особлива роль в ознайомленні дітей із природою належить екскурсіям.
Саме тому 13 жовтня 2016 року на базі дошкільного навчального закладу «Дюймовочка» відбулося засідання методичного акваріуму «Жива лабораторія: екскурсії в природу» для вихователів ДНЗ міста. З вітальним словом до учасників заходу звернулася Войтович Б.П., методист міського методичного кабінету, в якому наголосила на актуальності означеної теми, а саме: під час проведення екскурсії дошкільники не тільки отримують нові знання про оточуючий світ, а і формують реалістичні уявлення про природу, про зв’язки і деякі закономірності, що існують у ній. Серед питань, які дискусійно обговорювалися в ході засідання учасники визначили пріоритетні завдання:
Екскурсія – це така форма організації навчального процесу, яка дозволяє проводити спостереження, безпосередньо вивчати різні предмети, явища та процеси в природних та штучних умовах, розвивати пізнавальну активність дитини.
Пережиті дошкільниками радість і задоволення від спілкування з природою підвищують життєвий тонус, сприятливо впливають на формування важливих фізичних якостей – спритності і витривалості. Підсумовуючи, всі слухачі дійшли висновку, що екскурсії в природу є ефективним засобом виховання і навчання, оскільки в їхньому процесі здійснюється гармонійний розвиток особистості дошкільника. У спілкуванні з рідною природою формуються основи матеріалістичного розуміння навколишнього світу, виховуються моральні і естетичні якості, пробуджуються добрі почуття. Підготувала Дідик О.М.,
вихователь-методист ДНЗ «Дюймовочка» | |
|
Всього коментарів: 0 | |