Вітаю Вас Гість!
Середа, 22.11.2017, 08:40
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

"Інтелект України"-СЗОШ№5

В умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» першого вересня в СЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. Л. І. Бугаєвської на базі 1-А класу (вчитель Сбоєва М.Б.) стартував науково-педагогічний проект під назвою «Інтелект України». Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, раціональній організації навчальної праці, розвитку пам’яті,  сприйняття, мислення, уваги й уяви, розвитку особистих якостей школяра – цілеспрямованості, працелюбності, організованості, наполегливості, волі. Уроки спрямовані на виконання здоров’язбережувальних завдань; спілкування з учнями відбувається на принципах педагогіки партнерства; емоційно-ціннісне насичення уроку дає змогу здійснювати процес виховання, що базується на морально-етичних здобутках українського народу.

Навчальна програма «Інтелекту України» розроблялась таким чином, щоб, враховуючи вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшувати їх інтерес до навчання. Тому кожен урок проекту – це захоплююча мандрівка Країною Знань поруч з улюбленими казковими героями.  А навчальний предмет «Навчаємося разом» формує в учнів ключову компетентність «Умій учитися», вчить психологічно налаштовуватись на успішне подолання складнощів у житті і навчальному процесі. Також однією з особливостей проекту є вивчення іноземної мови за поглибленою програмою протягом 3 годин на тиждень. Завдяки тому, що під час розробки й апробації програми проект мав медико-психолого-психіатричний супровід провідних вчених Інституту здоров'я школярів та підлітків Академії медичних наук України, вдалося побудувати програму так, щоб зберігати оптимальний баланс психофізичного стану дитини, не допускаючи, з одного боку, нервового перезбудження, а з іншого – втоми, втрати цікавості. Тому кілька разів упродовж кожного уроку учні беруть участь у музичних паузах з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, роблять вправи для очей, застосовують релаксуючі елементи.