Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 17.12.2018, 15:49
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Стратегія розвитку ЗДО

ВИХОВУВАТИ   НАВЧАЮЧИ, ДИВУЮЧИ, РАДУЮЧИ, ЗАБАВЛЯЮЧИ

 

Виховання – велика справа: вона вирішує долю людини.

                                                                                                 В. Бєлінський

 

Забезпечення якісної дошкільної освіти шляхом формування інноваційної культури педагога, як важливого чинника в реалізації державних стандартів, розвитку національно свідомої, творчої, життєво компетентної особистості.

 

Л.О. Щербина, начальник відділу освіти Горішньоплавнівської міської ради

Полтавської області

 

       Ефективна, самоцінна та конкурентоспроможна  система дошкільної освіти  м.Горішні Плавні представлена 10 закладами дошкільної освіти.

 

      Заклади дошкільної освіти м. Горішні Плавні це - пульсар, джерело постійних імпульсів-стимулів, що сприяють процесу розвитку й самореалізації, творчій і пошуковій діяльності педагогів у контексті культивування «гуманітарної аури» освітнього простору міста.

 

Місія закладів дошкільної освіти: виконання соціального замовлення населення щодо догляду, розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку, забезпечення освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах ефективної інклюзії.

 

 Стратегією  розвитку закладів дошкільної освіти м. Горішні Плавні враховано  пріоритетні завдання роботи дошкільних закладів, організаційні шляхи їхньої  реалізації, обґрунтовано ресурсні потреби та умови реалізації ціннісних пріоритетів особистості. Вона спрямована у площину  відкритості дошкільного закладу, зумовлює модернізацію факторів, від яких залежить якість освітнього процесу, зміст, методи, форми навчання, розвитку і виховання, система контролю та оцінювання, управлінські рішення, відповідальність педагогічних працівників.

 

Назва ЗДО

Стратегія розвитку ЗДО

ЗДО «Попелюшка»

  • Реалізація потенціалу LEGO-конструктора, як потужного ресурсу модернізації педагогічного процесу в дошкільному закладі та у співпраці з батьками.
  • Пошук нових сучасних форм і методів співпраці, які дають змогу враховувати актуальні проблеми батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції у питаннях розвитку, виховання і навчання дітей, допомагають встановити партнерські стосунки між батьками і вихователями, батьками і дітьми

ЗДО «Горобинка»

  • Створення розвивального освітнього простору для дітей.
  • Використання освітньо-виховних технологій з метою формування життєво компетентної, адаптованої і адекватно зорієнтованої в навколишньому середовищі особистості малюка.
  • Запровадження інновацій в методичній роботі з педагогами.

ЗДО «Дюймовочка»

  • Інтеграція традиційних та інноваційних педагогічних технологій для формування життєтворчої особистості дитини.
  • Популяризація діяльності дошкільного закладу   шляхом партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї

ЗДО «Чебурашка»

  • Інноваційна діяльність як стимулюючий чинник  розвитку дошкільного закладу відповідно до сучасних вимог суспільства.
  • Впровадження передових перспективних ідей В.О. Сухомлинського.

ЗДО «Росинка»

  • Еколого-розвивальне виховання і навчання дошкільників
  • Розвиток духовності, як домінуючого начала у структурі особистості.

ЗДО «Дзвіночок»

  • Організація розвивального життєвого простору, як найсприятливішого для прогресивного розвитку свідомості та поведінки дошкільника
  • Пошук і апробація ефективних форм і методів навчально-виховної роботи з питань правової освіти

ЗДО «Сонечко»

  • Забезпечення та зміцнення психічного, духовного і фізичного здоров’я дошкільників через використання сучасних зодоров’язбережувальних технологій.
  • Розкриття творчого потенціалу, природних здібностей вихованців.

ЗДО «Казка»

  • Поглиблена корекційно-виховна робота колективу з питання забезпечення цілісного підходу у формуванні пізнавальної та мовленнєвої компетенції, розвитку психічних процесів, комунікативних здібностей дітей з особливими освітніми потребами. Створення сприятливих умов для виховання індивідуальності кожної дитини, розкриття її потенціалу,  підготовка малечі до контакту зі світом та соціального життя.

ЗДО «Золота рибка»

  • Цілеспрямований  розвиток і вдосконалення індивідуальних здібностей та обдарувань у вихованців.
  • Патріотичне виховання дошкільників через пошук і апробацію ефективних форм і методів навчально-виховної роботи.

ЗДО «Сонечко» Дмитрівської сільської ради

  • Професійна орієнтація дошкільників з урахуванням їх здібностей, потреб і бажань.
  • Громадське виховання: початкова економічна освіта.