Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 26.04.2024, 16:20
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Головна » 2016 » Листопад » 23 » "Управління розвитком організаційної культури як субстрат позитивного іміджу навчального закладу"
20:54
"Управління розвитком організаційної культури як субстрат позитивного іміджу навчального закладу"
17 листопада на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 відбувся традиційний міський науково-практичний семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів та їх заступників
     У нашому місті склалася багаторічна традиція обміну досвідом між адміністративним корпусом загальноосвітніх навчальних закладів з питань управлінської, науково-методичної, соціально-психологічної та організаційної діяльності.  
Відповідно до визначених Національною доктриною пріоритетних напрямів розвитку освіти в системі методичної роботи з керівниками шкіл розглядаються  питання:
● модернізації управлінської діяльності;
● розвитку інноваційної культури;
● підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу;
● запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій;
● створення умов для розвитку обдарованих дітей і молоді;
● упровадження моніторингу освітнього процесу;
● проведення зовнішнього незалежного оцінювання;
● стимулювання самоосвіти, професійного саморозвитку і творчої самореалізації особистості вчителя і учня та ін.
     Однією з ланок безперервної післядипломної освіти  керівників навчальних закладів є міські науково-практичні семінари директорів загальноосвітніх шкіл та їх заступників з науково-методичної, навчально-виховної та виховної  роботи (керівники семінару – І.В.Шошина, начальник відділу освіти, С.І.Негода, завідувач ММК). У ході їх проведення значна увага приділяється цілісності системи науково-методичної роботи, яка ґрунтується на особистісно-орієнтованому підході і спрямована на розвиток професійної і управлінської компетентності учасників семінару.
     Згідно з річним планом роботи відділу освіти та міського методичного кабінету чергове засідання семінару з теми «Управління розвитком організаційної культури як субстрат позитивного іміджу навчального закладу» відбулося на базі загальноосвітньої школи № 6.
     Актуальність питання не підлягає сумніву, адже кожна освітня організація стоїть перед необхідністю формування власного образу – іміджу, а також  визначення своїх цілей і цінностей, стратегії покращення якості  освітніх послуг, що надаються, цивілізованих правил поведінки і моральних принципів працівників, підтримання високої репутації закладу в місті.
   На високому науково-теоретичному рівні пройшла перша частина семінару, яку директор школи В.М.Усатенко присвятила  науковому обґрунтуванню  теорії управління розвитком організаційної культури навчального закладу як функції формування позитивного іміджу школи.
    Під час проведення науково-практичної частини В.М.Усатенко та її заступники О.С.Самарец, Ю.В.Кобзар, В.Л.Федішева представили власне бачення практичного застосування наукових досліджень з означеного питання.
   Розглянуті учасниками семінару матеріали досвіду роботи  засвідчили, що адміністрацією школи  особлива роль відводиться здійсненню науково-методичного супроводу інноваційних процесів, що допомагає педагогічному колективу оперативно реагувати на зміни в державній освітній політиці, без надмірних зусиль  переходити на якісно новий рівень діяльності, який відповідає сучасним потребам соціуму та особистості.
    Велику зацікавленість викликала в учасників семінару діяльність у творчих групах під час інтерактивної його частини.
     Працюючи у творчих лабораторіях за авторськими сценаріями, керівники закладів освіти досліджували шляхи підвищення ефективності викладання української мови через запровадження «уроків наступності» при переході учнів з 4 до 5 класу; складали «мотиваційний ланцюжок» вивчення математики, української мови та біології у старшій школі та досліджували шляхи формування навчальних компетентностей учнів; визначали шляхи формування громадянської активності випускника через залучення учнів та їх батьків до планування навчально-виховної роботи 10-го класу.
    У педагогічних студіях учасники семінару створювали портрет сучасного директора школи як лідера змін, сучасного учителя як носія організаційної культури закладу, та портрети «Учень-2050» і «Батьки-2050» як очікуване майбуття.
  Кульмінацією семінару став захист проектів, складених творчими групами у творчих лабораторіях та педагогічних студіях. Саме цей захід виявив надзвичайну зацікавленість учасників семінару у запропонованих авторських нетрадиційних формах методичної роботи. Високий рівень професіоналізму, невичерпну фантазію, творчий підхід до виконання завдань, доброзичливість і толерантність у стосунках продемонстрували всі учасники семінару.
   У ході проведення усіх етапів семінару свою педагогічну майстерність та професійну компетентність виявили учасники фокус-групи вчителів шостої школи, які вже запровадили у досвід своєї роботи вище зазначені інтерактивні педагогічні технології.
  Особливістю проведення нинішнього науково-практичного семінару стала участь у його роботі слухачів школи резерву керівного складу навчальних закладів, яка започаткувала свою діяльність у поточному навчальному році.
    Під час підведення підсумків усі слухачі семінару відзначили високий науково-теоретичний, методичний  та організаційний рівень проведення семінару. Досвід роботи ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 рекомендовано до запровадження у діяльність навчальних закладів міста.
    Творче використання цих матеріалів сприятиме удосконаленню організації діяльності закладів освіти, підвищенню ефективності процесів навчання та виховання в умовах упровадження нових державних стандартів освіти.
Переглядів: 367 | Додав: Admin_TG | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: