Вітаю Вас Гість!
Субота, 27.04.2024, 04:07
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Головна » 2015 » Грудень » 2 » Семінар керівних кадрів
17:24
Семінар керівних кадрів

Пробудити закладений у дитині творчий потенціал, навчити працювати, допомогти зрозуміти і віднайти себе, зробити перші кроки в творчість для радості життя – до цього маємо прагнути ми з вами, і завжди пам’ятати просту істину: бездарних дітей немає, є діти, яким дорослі вчасно не допомогли розкритися – такими словами розпочався семінар керівних кадрів з проблеми «Художньо-естетичний розвиток дошкільника засобами образотворчої діяльності: реалії сьогодення та цільові установки», який був проведений 26.11.2015 р. відповідно до плану роботи міського методичного кабінету на базі ДНЗ «Горобинка».

У роботі семінару взяли участь начальник відділу освіти Шошина І.В., завідувач міського методичного кабінету Негода С.І., головний спеціаліст відділу освіти Щербина Л.О., голова профспілкового комітету педагогічних працівників Василенко С.С., директор СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. Л.І.Бугаєвської Тузікова А.М.

Відкриваючи семінар, Шошина І.В. наголосила на актуальності обговорюваного питання, зауважила, що організація навчального процесу на засадах особистісно орієнтованої моделі навчання, створення необхідних умов для повноцінної життєдіяльності дітей та педагогічно правильно обрана освітня технологія забезпечать реалізацію завдань освітньої лінії Базового компонента дошкільної освіти «Дитина в світі культури».

Візитку дошкільного закладу «Горобинка» представила завідувач ДНЗ Кулініч С.В. На завершення свого виступу Світлана Валентинівна запросила гостей відвідати групові кімнати, де відбулася презентація розвивального середовища.

Теоретична частина семінару носила аналітичний характер і проходила у вигляді методичних перегонів по трасі «Організація методичного супроводу занять образотворчої діяльності в дошкільному закладі» під гаслом «Розум, гарно упорядкований, коштує набагато більше, ніж розум, гарно наповнений». Учасники занурилися в проблему, підняли її на гора, розглянули «під мікроскопом» і визначились із питаннями для обговорення за круглим столом. Завершилась теоретична частина переглядом фрагменту майстер-класу для батьків, який провела вихователь Бровіньок Т.І.

Звертаючись до батьків із вітальним словом, вихователь-методист ДНЗ «Горобинка» Вікторія Петрівна Дугинець зазначила: «Малюки перебувають тільки на початку шляху до величного світу мистецтва, але ми щиро віримо в те, що вони будуть не тільки захопленими споглядальниками, але й натхненними творцями. А допоможуть їм у цьому педагоги у тісній співпраці з вами, найдорожчими для дитини людьми». Далі естафету майстер-класу перейняла вихователь Бровіньок Т.І. Вона запропонувала присутнім познайомитися з нестандартними зображувальними матеріалами, презентувала виставку зразків малюнків, виконаних нетрадиційними техніками, провела імітаційне навчальне заняття «Ми ходили в зоопарк». У ході заняття батьки вправлялися у вмінні малювати тварин за допомогою пальчиків.

Організатори майстер-класу висловили подяку батькам, які вболівають за свого малюка, переймаються питаннями його розвитку. І висловили сподівання, що проведений захід збагатив досвід батьків щодо організації спільного з дитиною дозвілля.

Практична частина – обмін думками, досвідом – стала свідченням професійних умінь педагогів здійснювати педагогічну діяльність. Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів представили увазі колег педагогічні знахідки, напрацьований досвід щодо використання нетрадиційних технік образотворчої діяльності, організації самостійної художньої діяльності  та роботи з батьками.

У підведенні підсумків взяли активну участь, крім слухачів, начальник відділу освіти Шошина І.В. і завідувач ММК Негода С.І., які ще раз закцентували увагу присутніх на тому, що процес малювання, ліплення, аплікації та конструювання потрібно розуміти не тільки як засвоєння дітьми тих чи інших знань і вмінь, а й розвиток їх природних нахилів і творчих здібностей.

Якщо ми навчимо дітей помічати красу навколо себе, бачити надзвичайне у звичайному, дивуватися, захоплюватися красою, то подаруємо майбутньому людей, спроможних оберігати світ як чудо і створювати красу своїм життям. Ще Джордж Байрон сказав: «Щасливий той, хто в звичнім наче, побачив те, чого ніхто не бачив».

Войтович Б.П., методист ММК

Переглядів: 511 | Додав: Admin_TG | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: