Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 26.04.2024, 07:50
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Головна » 2019 » Січень » 31 » Методичний калейдоскоп
16:04
Методичний калейдоскоп

Питання належної підготовки українських випускників до незалежного оцінювання якості знань з української мови та літератури на сьогодні є надзвичайно актуальним. Важливими кроками до розв’язання цієї проблеми, на думку педагогів, є  розробка системи  підготовки до ЗНО. 
31 січня 2019 року на базі СЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім. В.О.Нижниченка відбулося засідання вчителів української мови й літератури «Методичний калейдоскоп «Формування предметних компетентностей у процесі підготовки до ЗНО на уроках української мови та літератури».  
Досвідом роботи з теми поділилися члени творчої групи «Школа передового педагогічного досвіду». У теоретичному блоці засідання учитель СЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Прач В.О. розповіла про  власні  напрацюваннями  з підготовки учнів до складання ЗНО з навчального предмета. Розглянуто особливості формування ключових компетентностей під час проведення уроків української мови та літератури. Учитель Дмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шматченко Л.А. проінформувала  про особливості моделювання сучасного уроку з точки зору компетентнісного підходу. Людмила Анатоліївна акцентувала увагу колег на нові підходи до структури уроку в контексті сучасного освітнього процесу. Учитель СЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім. В.О.Нижниченка Яременко Т.Д. провела майстер-клас «Підготовка та проведення уроку  української мови в 11 класі на компетентнісній основі з теми «Синонімія двоскладних і односкладних речень». У процесі практичного блоку педагоги виконували практичні завдання, інтерактивні вправи та працювали з тестами у форматі ЗНО, підготовленими вчителем СЗОШ №5 ім. Л.І.Бугаєвської Дудчак Л.І. 
На завершення засідання  було створено проект шкільної програми «Крок за кроком до компетентностей на уроках української мови та літератури». 
Під час обговорення  учасники методичного калейдоскопу дійшли висновку, що питання про наповнення компетентності як дидактичної конструкції конкретним змістом залишається відкритим, особливо в процесі підготовки учнів до складання ЗНО. 


Шматченко Л.А., керівник міської ШППД учителів
 української мови та літератури 

 

Переглядів: 363 | Додав: Alex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: