14:14 Сучасні тенденції художньо-естетичного розвитку в ДНЗ | |
Мета засідання – розкрити сутність сучасних підходів до реалізації завдань художньо-естетичного розвитку, виявлення творчих здібностей дошкільників, особливості використання методів та прийомів, спрямованих на розвиток креативного мислення. Активне обговорення слухачів викликали інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах», затверджені МОН України, лист від 2 вересня 2016 р. № 1/9-454, в яких висвітленні умови успішної музично-педагогічної роботи з дітьми: професійність музичного керівника і вихователів; гнучке застосування традиційних та нових методів і прийомів музичного виховання, навчання й розвитку дітей в основних видах дитячої музичної діяльності та формах організації; сприятливе мистецьке оточення в груповій кімнаті та спеціально обладнане естетичне середовище музичної зали, сучасне змінне оснащення; співпраця вихователів, музичного керівника і батьків. Отже, одним із завдань дошкільної освіти є виховання художньо-естетичних засад особистості дошкільника через відкриття їй світу мистецтва, зокрема музичного, залучення до нього і творчого освоєння. Очевидно, що в майбутньому не кожна дитина стане художником, музикантом або актором, але в будь – якій справі їй допоможуть творча активність, розвинена уява, здатність бачити прекрасне, творити і мріяти. Керівник семінару-практикуму для музичних керівників Онуфрей Н.В. | |
|
Всього коментарів: 0 | |