Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 11.11.2024, 01:28
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

НУШ

                             Старт Нової української школи


          З 1 вересня 2018 року всі першокласники України навчаються у Новій українській школі за новим Державним стандартом початкової освіти. У місті відкрито 21 перших класів, у яких навчається 568 учнів. Відповідно до наказу МОН від 15.01.2018 №36 «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти» вчителі перших класів міста пройшли підвищення кваліфікації під час дистанційного онлайн-курсу на порталі EdEra та під час  трьох очних сесій. Вони успішно склали залік і отримали сертифікати на право навчати першокласників Нової української школи. 
           У рамках реалізації реформи «Нова українська школа», підготовки до роботи в умовах Нової української школи на базі СЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім. В.О. Нижниченка у квітні 2018 року відбувся круглий стіл для директорів та заступників директорів ЗЗСО міста «Нова українська школа. Особливості організації освітнього середовища: середовище, що належить дітям» за участю науковців ПОІППО ім. М.В.Остроградського, відділу освіти, методичного кабінету. Метою круглого столу було ознайомлення учасників із особливостями організації освітнього процесу в початковій школі в умовах запровадження Концепції Нової української школи, продемонструвати особливості організації освітнього середовища на засадах компетентнісного,  діяльнісного підходів та принципів «педагогіки партнерства». 
          Особливістю Нової української школи є організація освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини. При організації освітнього середовища для першокласників адміністрації шкіл керувалися наказами Міністерства освіти і науки України №283 від 23 березня 2018 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи», №137 від 13.02.2018 «Про  затвердження  примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи». Враховуючи особливості  освітнього середовища Нової української школи, ЗЗСО міста забезпечені шкільними меблями, які  виготовлені відповідно до чинних в Україні стандартів та відповідають таким вимогам: ергономічність, безпечність, форма та розміри, міцність, вага, естетичність.
         На 01.09.2018року на  придбання меблів і стільців для учнів перших класів виділено 505,4тис.грн державної субвенції. Використано кошти з місцевого бюджету на закупівлю сучасних меблів, дидактичного матеріалу, комп’ютерного обладнання та відповідного мультимедійного контенту у сумі 350,8 тис.грн.
        Організація освітнього простору  в перших класах ЗЗСО міста
здійснюється через вісім основних осередків, зокрема, осередку  навчально – пізнавальної діяльності з відповідними меблями, змінних тематичних осередків, в яких розміщуються дошки /фліп-чарти/, стенди тощо; осередків гри, оснащених настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор, осередків художньо-творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендами для змінної виставки дитячих робіт. Також у класних кімнатах створені куточки живої природи,  класні бібліотечки. Осередки відпочинку оснащені килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м'яким покриттям. Осередок учителя оснащено столом, стільцем, шафами для зберігання дидактичного матеріалу та оргтехнікою.
        Усі навчальні заклади для роботи в Новій українській школі отримали  ігрові набори LEGO Play Box та LEGO Six Bricks.
        Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета, яка стоїть перед нами – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. 

                                                                                                 Л.Н. Мироненко, методист ММК