Все більше переконуюсь,
що вирішальною передумовою успішної
діяльності є постать керівника.
В. Кремень
Сучасний дошкільний заклад потребує керівника нового типу, який володіє високою фаховою кваліфікацією та професійною культурою, здатний об’єктивно осмислювати педагогічні явища і факти, критично оцінювати й творчо перетворювати педагогічну дійсність, який проживає разом з педагогічним колективом кожен день, кожну годину, кожну хвилину, для якого вихователь – це не об’єкт для настанов, повчань, задоволення власних амбіцій, а партнер, товариш, особистість. Саме тому 23 травня 2017 року на базі дошкільного навчального закладу «Попелюшка» відбулося третє чергове заняття Школи резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів - «Сучасні підходи до організації методичної роботи в дошкільному навчальному закладі». З вітальним словом до слухачів звернулася завідувач міського методичного кабінету відділу освіти Горішньоплавнівської міської ради Негода Світлана Іванівна, в якому наголосила на актуальності означеної теми, а саме: педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Також в роботі Школи резерву керівних кадрів ДНЗ взяли участь Аструдінова С.В. завідувач ДНЗ «Дюймовочка», Оськіна І.Ф. завідувач ДНЗ «Росинка», Дідик О.М. вихователь-методист ДНЗ «Дюймовочка», Гончарук Л.М. вихователь-методист ДНЗ «Казка». Відповідно до плану роботи ММК на засіданні обговорювались наступні питання:
1. Зміст, завдання та сучасні вимоги до визначення структури методичної роботи в ДНЗ.
2. Курсова підготовка – як форма підвищення професійного рівня педагогів.
3. Атестація – один із способів стимулювання творчості педагогічної праці.
4. Самоосвіта як умова професійного росту педагога.
5. Перспективний педагогічний досвід.
6. Практична робота: складання схеми-плану вивчення системи роботи педагога, планів самоосвіти.
7. Аналіз роботи Школи резерву керівних кадрів ДНЗ за рік. Анкетування слухачів Школи.
У ході заняття особливий акцент був зроблений на тому, що методична робота повинна грунтуватися на особистісно-орієнтованому підході і бути спрямованою на розвиток професійної компетентності, стимулювання самоосвіти майбутніх керівників навчально-виховного процесу. Запорукою успішної роботи керівника навчального закладу є постійне самовдосконалення, самоосвітня робота. Тому традиційно слухачі Школи кадрового резерву отримали домашнє завдання.