17:24 Семінар керівних кадрів | |
У роботі семінару взяли участь начальник відділу освіти Шошина І.В., завідувач міського методичного кабінету Негода С.І., головний спеціаліст відділу освіти Щербина Л.О., голова профспілкового комітету педагогічних працівників Василенко С.С., директор СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. Л.І.Бугаєвської Тузікова А.М.
Візитку дошкільного закладу «Горобинка» представила завідувач ДНЗ Кулініч С.В. На завершення свого виступу Світлана Валентинівна запросила гостей відвідати групові кімнати, де відбулася презентація розвивального середовища. Теоретична частина семінару носила аналітичний характер і проходила у вигляді методичних перегонів по трасі «Організація методичного супроводу занять образотворчої діяльності в дошкільному закладі» під гаслом «Розум, гарно упорядкований, коштує набагато більше, ніж розум, гарно наповнений». Учасники занурилися в проблему, підняли її на гора, розглянули «під мікроскопом» і визначились із питаннями для обговорення за круглим столом. Завершилась теоретична частина переглядом фрагменту майстер-класу для батьків, який провела вихователь Бровіньок Т.І.
Організатори майстер-класу висловили подяку батькам, які вболівають за свого малюка, переймаються питаннями його розвитку. І висловили сподівання, що проведений захід збагатив досвід батьків щодо організації спільного з дитиною дозвілля. Практична частина – обмін думками, досвідом – стала свідченням професійних умінь педагогів здійснювати педагогічну діяльність. Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів представили увазі колег педагогічні знахідки, напрацьований досвід щодо використання нетрадиційних технік образотворчої діяльності, організації самостійної художньої діяльності та роботи з батьками. У підведенні підсумків взяли активну участь, крім слухачів, начальник відділу освіти Шошина І.В. і завідувач ММК Негода С.І., які ще раз закцентували увагу присутніх на тому, що процес малювання, ліплення, аплікації та конструювання потрібно розуміти не тільки як засвоєння дітьми тих чи інших знань і вмінь, а й розвиток їх природних нахилів і творчих здібностей. Якщо ми навчимо дітей помічати красу навколо себе, бачити надзвичайне у звичайному, дивуватися, захоплюватися красою, то подаруємо майбутньому людей, спроможних оберігати світ як чудо і створювати красу своїм життям. Ще Джордж Байрон сказав: «Щасливий той, хто в звичнім наче, побачив те, чого ніхто не бачив». Войтович Б.П., методист ММК | |
|
Всього коментарів: 0 | |