Вітаю Вас Гість!
Середа, 02.07.2025, 06:11
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Січень 2019  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Головна » 2019 » Січень » 30 » Педагогічна підтримка обдарованості
19:36
Педагогічна підтримка обдарованості

29 січня 2019 року в ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбулося засідання творчої лабораторії вчителів української мови та літератури міста в рамках міського семінару-практикуму «Інноваційні засоби соціалізації особистості на уроках української мови та літератури» (керівник Дружиніна Н.О.). 
Одним із основних завдань сучасної школи є створення умов для розвитку творчої обдарованості. Тож не випадково тема засідання – «Педагогічна підтримка обдарованості» – сприяла можливості поділитися власним досвідом словесникам міста щодо виявлення обдарованих учнів та розвитку їхніх здібностей. Про розвиток емоційного інтелекту учнів засобами предмета «Українська мова та література», методи й форми роботи та позакласну діяльність з обдарованими учнями доповіли присутнім учителі-словесники: Оп’ятюк А.І. (СЗОШ №4), Шуть Н.П. (СЗОШ №5 ім. Л.І.Бугаєвської)), Крикунова Л.І. (СЗОШ №3 ім. В.О. Нижниченка). 
Робота з обдарованими є одним із варіантів конкретної реалізації права особистості на індивідуальність, унікальність, внутрішню свободу, особистісну самореалізацію. Тому важливо вчителям ділитися особистим досвідом з колегами. Під час засідання педагоги презентували свої творчі напрацювання, спрямовані на підтримку обдарованості учнів.  Так, Цокало Г.Х. (ЗОШ №6) поділилася власним досвідом про фактори педагогічного впливу на розвиток обдарованості особистості.  Учитель української мови та літератури Дмитрівської ЗОШ Овчаренко А.О. , говорячи про напрями роботи вчителів з обдарованими учнями, наголосила: «Талановиті діти – це той ресурс, із якого створюється інтелектуальна еліта нашого суспільства». Матвієнко О.П. (ЗОШ №2) запропонувала  присутнім здійснити з метою розвитку філологічних здібностей учнів моделювання фрагментів уроків за віршем «Крила» Ліни Костенко та оповіданням «Цвіт щастя» Богдана Лепкого.
Проведене заняття дало можливість кожному педагогу-словеснику поділитися родзинками своєї діяльності та збагатитися зернинками мудрості колег.

Дружиніна Н.О., 
керівник міського семінару-практикуму
 вчителів української мови та літератури

Переглядів: 372 | Додав: Alex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: