12:26 Використання сучасних оздоровлювальних технологій в роботі з дітьми з особливими потребами | |
Завдання сучасного ДНЗ і школи — зберегти, зміцнити здоров'я дошкільників і учнів, сформувати в них відповідальне ставлення до власного здоров'я.. З метою вдосконалення корекційно-розвивальної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, створення здоров’язбережувального освітнього середовища та упровадження оздоровлювальних корекційно-освітніх технологій пов'язаних з використанням медико-гігієнічних, фізкультурно-оздоровлювальних, лікувально-оздоровлювальних, соціально-адаптованих технологій і забезпечення безпеки життєдіяльності дітей з особливими потребами на базі ДНЗ «Казка» компенсуючого типу 11.02.2016 р. . відбувся інформаційно-теоретичний калейдоскоп «Використання сучасних оздоровлювальних технологій в роботі з дітьми з особливими потребами» .
Слухачі були ознайомлені з інноваційними оздоровлювальними технологіями: пальчиковою, дихальною і звуковою гімнастиками, психогімнастикою та технологіями терапевтичного спрямування (арт-терапією, пісковою терапією, казкотерапією, ігровою терапією), а також надані методичні рекомендації щодо їх практичного використання. Педагоги обмінялись думками на предмет впровадження профілактично-лікувальних технологій: кольоротерапії, музикотерапії, звукотерапії, релаксації тощо. Усі учасники заходу прийшли до спільної думки, що в повсякденному житті дитини варто використовувати різноманітні оздоровлювальні технології, відбираючи найбільш дієві й ефективні. Практика свідчить: щоб сформувати свідоме ставлення до здоров'я, потрібно обов'язково поєднувати інформаційний і мотиваційний компоненти із практичною діяльністю вихованців, що сприятиме засвоєнню необхідних здоров'язбережувальних умінь і навичок. методист ММК, Войтович Б.П. | |
|
Всього коментарів: 0 | |