Вітаю Вас Гість!
Субота, 20.04.2024, 15:00
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Головна » 2017 » Грудень » 24 » «Використання іноваційних педагогічних технологій в роботі з дітьми з особливими потребами»
13:30
«Використання іноваційних педагогічних технологій в роботі з дітьми з особливими потребами»

В умовах модернізації української освіти особливої актуальності набуває проблема створення оптимальних умов для розвитку, виховання і навчання дітей з особливими потребами, що відповідають тенденціям реформування дошкільної освіти на шляху до її відкритості, демократичності та доступності, а також із введенням в освітнє середовище інноваційних технологій.

Інноваційні технології мають забезпечити розвиток і саморозвиток особистості дитини з огляду на виявлені його індивідуальні особливості як суб'єкта пізнання предметної діяльності і реалізуються у особистісно-орієнтованій освіті.

Стало доброю традицією щорічно після загально-міських профілактичних оглядів дітей ДНЗ міста збиратись на професійних форумах педагогів. 21.12.2017 р на базі ДНЗ «Казка» було проведено інформаційно-педагогічну годину на тему «Використання іноваційних педагогічних технологій в роботі з дітьми з особливими потребами». Під час засідання учасникам були презентовані:

методики М. Монтессорі, Г. Домана, впровадження яких сприяє ранньому сенсорному та інтелектуальному розвитку дитини, використання коректурних таблиць педагогами і батьками для здійснення ефективної, цілеспрямованої роботи з інтелектуально-мовленнєвого розвитку дітей, спираючись на їхню природну зацікавленість, пізнавальні та ігрові мотиви. Був рекомендований методичний посібник Н. Гавриш і О. Безсонової «Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості», який складається з набору коректурних таблиць для дітей молодшого, середнього і старшого дошкільного віку та методичного супроводу для роботи з ними;

метод Су-джок терапія (нетрадиційний метод педагогічного впливу), який передбачає вплив через кисті рук та стопи ніг на організм дитини та сприяє стимулюванню мовних зон кори головного мозку.

Особливу зацікавленість викликала у слухачів «Робота з аудиторією» під час якої  з учасниками були проведені кінезіологічні вправи (гімнастика для мозку).

Обмінюючись кращим досвідом досягнень із впровадження інноваційних технологій і нетрадиційних методів у навчально-виховному процесі, презентуючи значні здобутки інноваційної діяльності педагогічних працівників, присутні прийшли до висновку про актуальність і доцільність таких педагогічних зібрань, що дають можливість разом обговорювати актуальні проблеми й шукати ефективні вектори їх реалізації.

 

Войтович Б.П., методист ММК

Переглядів: 582 | Додав: Admin_TG | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: