15 листопада 2018 року на базі Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу ім. Л.І. Бугаєвської Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області відбувся семінар директорів ЗЗСО та їх заступників «STEM,STEAM, STREAM: можливості в Новій українській школі». У заході взяли участь Патрикеєва О.О., начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Василашко І.П., науковий співробітник сектору досліджень освітніх процесів відділу STEM – освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Зелюк В.В., ректор ПОІППО ім. М.В. Остроградського, представники відділу освіти, методисти міського методичного кабінету, директори закладів загальної середньої освіти та їх заступники з навчально-виховної роботи.
Щербина Л.О., начальник відділу освіти, у своєму виступі відзначила, що STEM-орієнтований підхід до навчання є актуальним напрямом модернізації освіти міста, однією із складових якого є робототехніка, започаткована у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з 2013 року.
З ініціативи та підтримки міської влади з 2017 року її впроваджено в СЗОШ №5, ДНЗ «Росинка», «Попелюшка». З 2018 року працюють факультативи з робототехніки у СЗОШ №3 та СЗОШ №5.
Досвідом та здобутками у галузі STEM-освіти поділились Тузікова А. М, директор СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. Л.І. Бугаєвської, та педагоги закладу. Учасники семінару погодились із тим, що запровадження STEM-орієнтованого підходу до навчання сприяє формуванню в учнів цілісного наукового світогляду, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентностей на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, виробництво. STEM-освіта належить до інноваційних освітніх систем, саме тому в умовах упровадження Нової української школи високий рівень освіти зі SТЕМ-спеціальностей є визначальним.
Усі присутні, ознайомившись із роботою адміністрації та педагогічного колективу СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. Л.І.Бугаєвської, позитивно оцінюють її результативність і відзначають, що робота семінару була конструктивною та продуктивною.
|