Вітаю Вас Гість!
Четвер, 28.03.2024, 14:54
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Головна » 2017 » Травень » 27 » Школа резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів
13:36
Школа резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів

Все більше переконуюсь,
що вирішальною передумовою успішної
діяльності є постать керівника.
В. Кремень

Сучасний дошкільний заклад потребує керівника нового типу, який володіє високою фаховою кваліфікацією та професійною культурою, здатний об’єктивно осмислювати педагогічні явища і факти, критично оцінювати й творчо перетворювати педагогічну дійсність, який проживає разом з педагогічним колективом кожен день, кожну годину, кожну хвилину, для якого вихователь – це не об’єкт для настанов, повчань, задоволення власних амбіцій, а партнер, товариш, особистість. Саме тому 23 травня 2017 року на базі дошкільного навчального закладу «Попелюшка» відбулося третє чергове заняття Школи резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів - «Сучасні підходи до організації методичної роботи в дошкільному навчальному закладі». З вітальним словом до слухачів звернулася завідувач міського методичного кабінету відділу освіти Горішньоплавнівської міської ради Негода Світлана Іванівна, в якому наголосила на актуальності означеної теми, а саме: педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Також в роботі Школи резерву керівних кадрів ДНЗ взяли участь Аструдінова С.В. завідувач ДНЗ «Дюймовочка», Оськіна І.Ф. завідувач ДНЗ «Росинка», Дідик О.М. вихователь-методист ДНЗ «Дюймовочка», Гончарук Л.М. вихователь-методист ДНЗ «Казка». Відповідно до плану роботи ММК на засіданні обговорювались наступні питання:

1. Зміст, завдання та сучасні вимоги до визначення структури методичної роботи в ДНЗ.

2. Курсова підготовка – як форма підвищення професійного рівня педагогів.

3. Атестація – один із способів стимулювання творчості педагогічної праці.

4. Самоосвіта як умова професійного росту педагога.

5. Перспективний педагогічний досвід.

6. Практична робота: складання схеми-плану вивчення системи роботи педагога, планів самоосвіти.

7. Аналіз роботи Школи резерву керівних кадрів ДНЗ за рік. Анкетування слухачів Школи.

У ході заняття особливий акцент був зроблений на тому, що методична робота повинна грунтуватися на особистісно-орієнтованому підході і бути спрямованою на розвиток професійної компетентності, стимулювання самоосвіти майбутніх керівників навчально-виховного процесу. Запорукою успішної роботи керівника навчального закладу є постійне самовдосконалення, самоосвітня робота. Тому традиційно слухачі Школи кадрового резерву отримали домашнє завдання.

 
Переглядів: 550 | Додав: Admin_TG | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: