Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 23.04.2024, 09:40
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Головна » 2019 » Березень » 31 » Обласний семінар «Освітня робототехніка: тенденції і перспективи»
11:30
Обласний семінар «Освітня робототехніка: тенденції і перспективи»

    28-29 березня 2019 року у місті Горішні Плавні відбувся обласний семінар «Освітня робототехніка: тенденції і перспективи». 
   На семінарі була присутня методист відділу природничо-математичних дисциплін та технологій Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського Світлана Петрівна Шостя. 
   Світлана Іванівна Негода, завідувач міського методичного кабінету відділу освіти Горішньоплавнівської міської ради, окреслила розвиток робототехніки у ЗЗСО міста та побажала плідної роботи учасникам семінару.

   Методист міського методичного кабінету, учитель інформатики та робототехніки ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Олександр Анатолійович Роман, розповів про основні концепти навчання дітей основам робототехніці та провів тренінг «Особливості підготовки до участі у змаганнях FIRST LEGO League». Нова українська школа потребує інноваційних підходів до навчання. Сучасна освіта має швидко адаптуватись до потреб суспільства і надавати учням такі знання, які у майбутньому дозволили б учням стати конкурентоспроможними фахівцями ІТ-індустрії. У наш час інформаційні технології інтенсивно впроваджуються в усі сфери життя людини: побут, виробництво, послуги тощо. Таке впровадження потребує велику кількість кваліфікованих ІТ-спеціалістів. Як наслідок, сучасна освіта має швидко адаптуватись до потреб суспільства і надавати учням такі знання, які у майбутньому дозволили б учням стати конкурентоспроможними фахівцями ІТ-індустрії. Зрозуміло, що закладати фундамент навичок програмування необхідно з початкової та середньої школи.

   Вивчення робототехніки необхідно починати з першого класу, поступово формуючи робототехнічні навички. Потрібно лише правильно обрати концепт навчання дітей робототехніці. Отже, необхідно, щоб робототехніка найближчим часом стала окремим предметом у школі, що дасть змогу швидко і якісно адаптувати дітей до сучасних умов розвитку інформаційних технологій і в подальшому стати конкурентоспроможними фахівцями ІТ-індустрії.
   На завершення учасники поділилися враженнями та окреслили майбутні кроки по впровадженню робототехніки у навчальних закладах Полтавської області.

   Учасник семінару Микола Хаперський поділився враженнями: «Вважаю, що мені дуже пощастило опинитись в цьому місці (а саме - м.Горішні Плавні, ЗОШ І-ІІІ ступенів №1). "Навчись керувати роботами, доки вони не почали керувати тобою" - з цього гасла розпочався обласний семінар "Освітня Робототехніка: тенденції і перспективи". Маса відкритих занять, майстер-класів та демонстрацій проектів перенесли учасників за територіальні і часові межі сьогодення, час від часу з'являлося відчуття, що ти опинився в якомусь науково-фантастичному фільмі, події якого відбуваються в далекому майбутньому. Другий день семінару виявився коротшим, але не менш насиченим. Відвідали школи СЗОШ І-ІІІ ступенів №3 імені В.О.Нижниченка та СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 імені Л.І.Бугаєвської, де познайомились з талановитими дітьми та умілими педагогами, взяли участь в декількох майстер-класах з конструювання та програмування роботів. Найбільше вразило те, що робототехніка в місцевих школах вводиться до навчальної програми і діти мають змогу вивчати її на одному рівні з математикою, фізикою та іншими предметами».
 
Роман О.А., методист ММК
 

 

Переглядів: 301 | Додав: Alex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: