18:43 Мистецтво виховання читача | |
Загальна духовна культура особистості, культура почуттів людини, система її власних критеріїв оцінки дійсності безпосередньо залежить від культури читання. Однак практика свідчить, що чимало учнів не хочуть читати, книга поступилася місцем індустрії розваг, теле- та відеопродукціїї, які підносять матеріальні цінності вище духовних. Як прилучити учня до читання, як сформувати у нього естетичний смак, імунітет проти низькопробних явищ масової культури – такі питання обговорювались під час дискусійного клубу вчителів зарубіжної літератури міста, який відбувся 24 січня на базі ЗОШ №2. Як комп’ютерні технології, Інтернет можуть послужитися вчителю у формуванні в учнів інтересу до читання, до бажання знайомитися зі зразками художніх творів розповіла Овчаренко Анна Олександрівна, учитель Дмитрівської ЗОШ. У арсеналі педагога також ряд прийомів візуалізації, які вона використовує під час уроків зарубіжної літератури для осучаснення освітнього процесу і зацікавлення учнів предметом (буктрейлер, інтерактивні книги, інтерактивні стрічки часу, інтернет-меми, лепбуки тощо). Доказом ефективності творчо-дослідницької роботи на уроках зарубіжної літератури стала презентація наукової роботи Данюк Раїси, учениці 10 класу ЗОШ № 2, «Сюжет твору Р. Баха «Чайка Джоната Лівінгстона» як філософія- метафора людського буття».
Шишлікова В.С., методист ММК | |
|
Всього коментарів: 0 | |