Вітаю Вас Гість!
Середа, 24.04.2024, 00:37
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Головна » 2019 » Січень » 28 » Мистецтво виховання читача
18:43
Мистецтво виховання читача

     Загальна духовна культура особистості, культура почуттів людини, система її власних критеріїв оцінки дійсності безпосередньо залежить від культури читання. Однак практика свідчить, що чимало учнів не хочуть читати, книга поступилася місцем індустрії розваг, теле- та відеопродукціїї, які підносять матеріальні цінності вище духовних. Як прилучити учня до читання, як сформувати у нього естетичний смак, імунітет проти низькопробних явищ масової культури – такі питання обговорювались під час дискусійного клубу вчителів зарубіжної літератури міста, який відбувся 24 січня на базі ЗОШ №2.
     Цікавим був виступ Шлик Г.Л., учителя ЗОШ №6, яка висвітлила результати анкетування серед учнів 4-11 класів щодо читацьких інтересів, сімейного читання, пріоритетів духовності та культури. Ганна Леонтіївна поділилась досвідом роботи з формування читацької компетентності на уроках та в позаурочний час, з формами та методами роботи над художнім твором, які допомагають учню сприймати  його у співвідношенні з власним внутрішнім світом, з моральним досвідом суспільства. 

     Як комп’ютерні технології, Інтернет можуть послужитися вчителю у формуванні в учнів інтересу до читання, до бажання знайомитися зі зразками художніх творів розповіла Овчаренко Анна Олександрівна, учитель Дмитрівської ЗОШ. У арсеналі педагога також ряд прийомів візуалізації, які вона використовує під час уроків зарубіжної літератури для осучаснення освітнього процесу і зацікавлення учнів предметом (буктрейлер, інтерактивні книги, інтерактивні стрічки часу, інтернет-меми, лепбуки тощо).

     Доказом ефективності творчо-дослідницької роботи на уроках зарубіжної літератури стала презентація наукової роботи Данюк Раїси, учениці 10 класу ЗОШ № 2, «Сюжет твору Р. Баха «Чайка Джоната Лівінгстона» як філософія- метафора людського буття».
Під час жвавої дискусії, до якої долучились усі присутні, вчителі дійшли до висновку, що дитина – сонце, навколо якого обертаються всі засоби навчання. Серед них такі, що відображають урок як мистецтво виховання читача, особистості з високою читацькою культурою.

 

Шишлікова В.С., методист ММК
 

Переглядів: 350 | Додав: Alex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: