Вітаю Вас Гість!
Середа, 22.11.2017, 08:39
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Головна » 2017 » Жовтень » 20 » Гра як засіб розвитку молодших школярів
10:08
Гра як засіб розвитку молодших школярів

  19 жовтня 2017 року на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області проведено заняття-практикум «Ігрові методики роботи з учнями початкової школи». Учасників зібрання привітала методист ММК Мироненко Л.Н. і зазначила, що гра є цінним засобом навчання, виховання і розвитку дітей. Під час заходу педагоги актуалізували теоретичні знання про ігрові методи роботи з учнями початкових класів та їх класифікацію, обговорили роль та значення ігор під час освітнього процесу, а також обмінялися досвідом щодо практичного застосування ігрових методик в навчально-виховному процесі вчителями ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.

       Розпочалася зустріч із об’єднання учасників у групи за кольором осінніх листочків,  якими потім було прикрашено «Дерево сподівань».

      Заступник директора з НВР ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Олексієнко Н. В. акцентувала увагу присутніх на ігрових педагогічних технологіях, які застосовуються в освітньому процесі школи І ступеня, а заступник директора з НВР ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 Кострикіна С. Г. розповіла про види, класифікацію та призначення ігор.

     Під час проведення практичної частини вчителі поринули у світ дитинства і стали учасниками цікавих ігор. Практичне втілення ігрових методик відбулося через сюжетно-рольову гру «Пізнайко» (вчитель Сурмило В.І. ), ділову гру «Знайди своє» (вчитель Кармазіна О.В.), застосування ЛЕГО-конструктору на уроках математики (вчитель Лук’ян І.В.), навчально-розвиваючі ігри на уроках української мови «Шифрувальники» та  «Мовознавчий віночок» (вчитель Баєва Т.С.), психологічні ігри «Боровик» та «Кулька» (Масляник Н.Ю.).

   Під час підведення підсумків присутні ділилися своїми враженнями від заходу, висловлювали думки про те, чи справдилися їхні очікування.

  Учасники заняття-практикуму дійшли до висновку, що гра – провідний вид діяльності у молодшому шкільному віці, адже саме у грі відбувається невимушене спілкування дитини з колективом класу, взаєморозуміння між учителем і учнем. Завдяки ігровим формам навчання вдається залучити дітей до активної розумової праці, дати змогу дитині відчути успіх і віру в свої сили.

       Мироненко Л.Н., методист ММК

Переглядів: 18 | Додав: Admin_TG | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: