Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 23.04.2024, 15:41
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Робота з батьками

Положення про Батьківську раду м. Комсомольська (Затверджено на засіданні Батьківської ради  м.Комсомольська 26.06.2007 р. )


22 грудня 2015 року на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 м. Комсомольська відбувся міський форум батьківської громадськості "Співпраця сім’ї та школи у формуванні ціннісних орієнтирів школярів", у якому взяла участь батьківська та педагогічна громадськість. На захід були запрошені Угнічева Н.Д., заступник міського голови, Шошина І.В., начальник відділу освіти, Негода С.І., завідувач міського методичного кабінету, представники відділу освіти.

Резолюція міського Форуму батьківської громадськості

Ми, учасники міського Форуму батьківської громадськості, обговоривши питання: роль патріотичного виховання у формуванні національно свідомої особистості; виховання здорового способу життя; вплив інформаційно-комунікаційних технологій на виховання активної громадянської позиції у школярів; роль творчого підходу до розвитку і навчання з раннього дитинства; вплив демократичних та авторитарних відносин у сім’ї на формування ідентичності особистості; інклюзивне навчання як складова демократичного суспільства,

ВИРІШИЛИ

звернутися з пропозиціями до

відділу освіти Комсомольської міської ради Полтавської області:

  • підтримувати ініціативу батьків, учнів та педагогів щодо створення виховних проектів та програм;
  • на сайті відділу освіти Комсомольської міської ради Полтавської області висвітлювати інформацію про спільну роботу батьківських комітетів, педагогічного та учнівських колективів, органів місцевого самоврядування;
  • розробити рекомендації для батьків щодо ролі патріотичного виховання у формуванні національно свідомої особистості, виховання здорового способу життя, впливу інформаційно-комунікаційних технологій на виховання активної громадянської позиції у школярів, ролі творчого підходу до розвитку і навчання з раннього дитинства, впливу демократичних та авторитарних відносин в сім’ї на формування ідентичності особистості, інклюзивного навчання як складової демократичного суспільства;
  • інформувати широкі кола громадськості про кращий досвід співпраці педагогів та батьків щодо національно-патріотичного виховання (публікації у фахових та періодичних педагогічних виданнях, на стрічці новин офіційного сайту відділу освіти тощо);

міського методичного кабінету, керівників закладів освіти:

  • сприяти пошуку нових підходів, напрямів, форм, методів роботи з дітьми, що відповідатимуть викликам сьогодення та напрямку національно-патріотичного виховання дітей;
  • розробити методичні посібники, методичні рекомендації з питань національно-патріотичного виховання;
  • залучати працівників навчальних закладів до проведення постійної просвітницької роботи серед батьківської громадськості відповідно до ціннісних орієнтирів виховання;
  • забезпечити проведення тижнів правової освіти та національно-патріотичного виховання, спрямованих на розвиток у дітей та молоді почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця в суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків;
  • проводити науково-дослідницьку та освітньо-просвітницьку роботу, яка передбачає відновлення звичаїв, традицій, обрядів українського народу (зокрема в родинному вихованні), включно з проведенням фотовиставок, організацією музейних експозицій, проведенням дискусій, круглих столів із застосуванням регіональних традицій;
  • проводити заходи національно-патріотичного спрямування в освітніх навчальних закладах та анонсувати їх на сайтах закладів;
  • проводити конкурси малюнків, оберегів, організовувати написання листів бійцям АТО;
  • активізувати роботу щодо залучення батьків до проведення гурткової та секційної роботи в позаурочний час;
  • проводити психологами та соціальними педагогами групові та індивідуальні консультації з батьками за результатами психологічних та соціологічних досліджень в навчальному закладі;
  • сприяти своєчасному виявленню дітей з особливостями психофізичного розвитку та проводити їх діагностику, враховуючи ці дані при формуванні мережі інклюзивних (спеціальних) класів;
  • забезпечити надання допомоги батькам у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами;
  • проводити серед учнів постійну роботу щодо ознайомлення з негативним впливом Інтернету та способами їх запобігання;
  • активізувати впровадження цифрових технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів Комсомольська;
  • проводити постійну просвітницьку роботу серед батьків та учнів щодо пропаганди здорового способу життя;
  • сприяти забезпеченню здорового і збалансованого харчування в навчальних закладах;
  • вимагати дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм від усіх учасників навчально-виховного процесу;
  • забезпечувати постійну превентивну освіту та виховання;
  • створювати сприятливий мікроклімат для розвитку особистості в педагогічному та учнівському колективах;
  • створювати сприятливі умови для засвоєння програмового матеріалу, розвитку здібностей і нахилів дітей з особливими освітніми потребами, формування позитивних рис особистості, підготовки до трудової діяльності, самообслуговування, самозабезпечення, включення до соціуму;
  • активізувати консультування батьківської громадськості: роботу консультативних пунктів, телефонів довіри, «гарячих ліній», проведення просвітницької діяльності серед батьків, спрямованої на покращення виховання дітей у сім’ях;
  • сприяти співпраці з громадськими організаціями щодо формування лідерських якостей та активної життєвої позиції з питань усвідомленого батьківства учнівської молоді;
  • сприяти розробці та впровадженню в практику роботи закладів освіти програм та проектів з популяризації традиційних для України сімейних, моральних і духовних цінностей.
  • проводити постійну просвітницьку роботу серед батьків, спрямовану на покращення виховання дітей у сім’ях через проведення масових заходів у школах, розповсюдження педагогічної літератури серед батьків.

батьківських комітетів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів:

  • сприяти залученню батьків-представників різних професій до проведення просвітницької роботи з учнями, батьками та педагогами;
  • сприяти створенню в навчальних закладах комфортних і безпечних умов для організації навчально-виховного процесу;
  • посилити контроль за дотриманням заборони паління дорослих і дітей на території навчальних закладів;
  • активізувати роботу комісії громадського контролю за станом організації харчування у навчальних закладах міста;
  • залучати батьківську громадськість до спільного проведення свят, змагань, конкурсів, акцій та залучати голів батьківських рад, лідерів учнівського самоврядування до роботи журі та конкурсних комісій;
  • звернути увагу на необхідність розпочинати роботу щодо національно-патріотичного виховання дітей з раннього віку, використовуючи рідну мову, колискову пісню, забавлянки, казки, пісні, колядки, щедрівки, таночки і т.д.;
  • виховувати дітей засобами етнопедагогіки, використовуючи матеріали класиків української педагогіки;
  • долучатися разом із дітьми до участі у Всеукраїнських, обласних, районних конкурсах, акціях щодо національно-патріотичного виховання;
  • долучитися до вирішення проблеми захисту дітей Комсомольська в інтернет-мережі.